Wieloosobowe stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP)
XMLDo zakresu zadań wieloosobowego stanowiska ds. zamówień publicznych (symbol ZP) należy w szczególności:
1) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi,
2) przygotowywanie i modyfikacja wewnętrznych unormowań w zakresie realizacji zamówień publicznych, w tym:
a) zasad realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta (także zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych),
b) regulaminu pracy komisji przetargowej,
c) obiegu dokumentów przy realizacji zadań objętych ustawą Prawo zamówień publicznych,
d) innych dokumentów, pism dotyczących zmian w obowiązujących przepisach objętych ustawą Prawo zamówień publicznych.
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
4) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jakie Gmina Skarżysko-Kamienna przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
6) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z prowadzonej działalności,
7) wykonywanie innych czynności i prac związanych z funkcjonowaniem zamówień publicznych w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych: Sekretarza Miasta, Prezydenta Miasta i jego Zastępców,
8) przeprowadzenie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9) przechowywanie dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Swoje zadania ZP realizuje poprzez stanowiska do spraw zamówień publicznych bezpośrednio nadzorowanych przez Sekretarz Miasta.
Brak artykułów