Biuro Rady Miasta (BR)
XMLBIURO RADY MIASTA
Podlega bezpośrednio pod Sekretarza Miasta.
Do zadań Biura Rady Miasta należy:
I) obsługa organizacyjno-kancelaryjna Rady Miasta i jej komisji,
2) obsługa sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji,
3) prowadzenie zbioru protokołów sesji Rady i posiedzeń komisji,
4) prowadzenie rejestrów:
a) uchwał Rady;
b) wniosków i interpelacji zgłaszanych przez radnych, i wniosków i opinii Komisji Rady;
e) Honorowego Obywatela Miasta Skarżyska-Kamiennej
5) czuwanie nad terminowym załatwianiem zapytań, wniosków i interpelacji radnych,
6) przekazywanie podjętych uchwał do jednostek i podmiotów wskazanych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
7) opracowywanie i aktualizowanie zbioru obowiązujących aktów prawnych i przepisów prawa miejscowego,
8) prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych Gminy,
9) obsługa organizacyjno-techniczna wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy,
I O) realizacja zadań wynikających z obowiązku przekazywania uchwał do wojewody, regionalnej izby obrachunkowej oraz do redakcji wojewódzkiego dziennika urzędowego,
11) prowadzenie terminarza spotkań przewodniczącego Rady i komisji,
12) przygotowywanie wyborów ławników do sądu,
13) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Rady na działalność Prezydenta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
14) prowadzenie całokształtu prac związanych z nadaniem tytułu ,,Honorowego Obywatela Miasta Skarżyska-Kamiennej".
15) koordynacja działań Młodzieżowej Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej,
16) przygotowanie oraz pomoc w przeprowadzeniu wyborów do Młodzieżowej Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej.
Brak artykułów