SPRZEDAŻ KOMUNALNYCH LOKALI MIESZKALNYCH
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 022 tel. 41 25-20-188
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
2. Załączniki:
- umowa najmu lub decyzja o przydziale do zajmowanego lokalu
Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 022 tel. 41 25-20-188
Opłaty
Nie pobiera się
Termin załatwienia
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosku w sprawie sprzedaży lokalu na rzecz konkretnej osoby
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia
Podstawa prawna
Art. 34 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. t.j. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.)
Treść
Wniosek opiniowany jest przez Wydział. W przypadku uzyskania akceptacji dokonywana jest wycena nieruchomości. Następnie sporządzany jest wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Wykaz podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 18. Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości zostaje zamieszczona w prasie lokalnej i na stronie internetowej Urzędu Miasta (Biuletyn Informacji Publicznej). Po upływie wyznaczonych terminów, sporządzana jest umowa sprzedaży lokalu na rzecz najemcy.