W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Zadania Wydziału Organizacyjnego

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynowanie działań komórek organizacyjnych Urzędu, a w szczególności:

1) prowadzenie biura obsługi interesanta i kancelarii ogólnej oraz koordynowanie obiegu dokumentów w Urzędzie,

2) koordynowanie poprawności działania systemu elektronicznego obiegu dokumentów,

3) doręczanie na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej pism i przesyłek urzędowych.,

4) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ich rejestrów,

5) koordynowanie procesu przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji publicznej,

6) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu,

7) prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu miasta,

8) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i odpowiedzialności cywilnej Urzędu,

9) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miasta,

10) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie,

11) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy, 

12) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendów ogólnokrajowych i gminnych,

13) prowadzenie i bieżąca aktualizacja centralnych rejestrów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta,

14) ) prowadzenie spraw z zakresu zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku Urzędu Miasta,

15) zarządzanie budynkiem Urzędu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi 
i ogólnoużytkowymi,

16) zlecanie remontów kapitalnych i bieżących budynku Urzędu,

17) zapewnienie utrzymania czystości i porządku wokół i wewnątrz budynku Urzędu,

18) gospodarka taborem samochodowym,

19) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu oraz gospodarka składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującego się w budynku Urzędu,

20) prowadzenie rejestru biletów jednorazowych,

21) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi oraz informacją wizualną w Urzędzie,

22) prenumerata prasy i czasopism oraz zakup publikacji dla potrzeb Urzędu,

23) prowadzenie rejestru biletów jednorazowych,

24) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenie Urzędu Miasta.

Powiadom znajomego