W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Usługi społeczne – szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne – dla uczestników projektu pn.: „Moja rodzina”

Usługi społeczne – szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne – dla uczestników projektu pn.: „Moja rodzina”.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 17.07.2024 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej odrzucenia ofert oraz czynności odrzucenia ofert z dnia 25.06.2024 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 10.06.2024 r.

Informacja z otwarcia ofert z dnia 22.05.2024 r.

Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia z dnia 22.05.2024 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 16.05.2024 r.

Wyjaśnienia do treści SWZ - Zmiana treści Specyfikacji Warunków Zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu usługi

Specyfikacja Warunków Zamówienia

1) Załącznik 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 

2) Załącznik 2 – Formularz oferty, 

3) Załącznik 3 – Projektowane postanowienia umowy, 

4) Załącznik 4 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 

5) Załącznik 5 – Wykaz osób na potrzeby Kryterium oceny ofert, 

6) Załącznik 6 – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 

7) Załącznik 7 – Oświadczenie Wykonawców z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, 

8) Załącznik 8 – Oświadczenie o aktualności, 

9) Załącznik 9 – Wykaz usług na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, 

10) Załącznik 10 – Wykaz osób na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, 

11) Załącznik 11 – Klauzula informacyjna RODO, 

12) Załącznik 12 – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. 

 

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17602cc0-0de7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

Załączniki

Powiadom znajomego