Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej
Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej
Jednostka | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko | Kierownik |
Komórka organizacyjna | Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego |
Data ogłoszenia naboru | 19.10.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
31.10.2022 r. |
Charakter umowy | Umowa o pracę – 1/1 etatu, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. |
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych | powyżej 6% |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku: f) ustawy o dodatku węglowym, |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. organizacja i nadzorowanie pracy prowadzonego działu, 2. systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie zadań działu i przekazywanie jej podległym pracownikom, 3. planowanie pracy działu, przydzielanie zadań, usprawnianie organizacji, metod i form pracy prowadzonego działu, 4. dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich wynikających, 5. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia ,,Za życiem“, dodatku osłonowego i dodatku węglowego, 6. kompletowanie i prowadzenie dokumentacji właściwej dla w/w świadczeń, 7. podejmowanie działań w celu uzyskania niezbędnych informacji służących rozstrzyganiu wniosków, 8. współpraca z innymi pracownikami MOPS w zakresie szybkiego i terminowego załatwiania spraw, 9. organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych, 10. gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym w ustawie oraz odpowiedzialność za ochronę tych danych, 11. zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości, 12. współpraca z księgowością w sprawie wydatków oraz sprawozdań finansowych, 13. opracowywanie pism i innych dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, 14. prowadzenie postępowań w zakresie stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, 15. wydawanie zaświadczeń do Programu „Czyste Powietrze“. |
Informacja o warunkach pracy | Praca administracyjno – biurowa w siedzibie działu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego – ul. Prusa 3a Skarżysko – Kamienna, stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. |
Wymagane dokumenty | 1. List motywacyjny i CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie). 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach itp.). 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzory dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 31.10.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 31.10.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 25 29 129. |
Uwagi | 1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 2. Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, 3. Postępowanie będzie prowadzone przez powołaną zarządzeniem Dyrektora MOPS Komisję w dwóch etapach: a) etap I – Komisja dokonuje analizy i oceny dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu, b) etap II - składa się z pisemnego testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej, 4. Kandydaci zakwalifikowani w I etapie, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu postępowania, termin ten zostanie również opublikowany na stronie (mops.skarkam.pl). 5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skarżysko – Kamienna oraz na stronie internetowej MOPS w Skarżysku – Kamiennej. |
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Załączniki do pobrania:
1.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe-wersja PDF
2. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych-wersja PDF
3.Kwestionariusz osobowy -wersja PDF