W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej

Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej

Jednostka Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna
Stanowisko Kierownik
Komórka organizacyjna Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
Data ogłoszenia naboru 19.10.2022 r.
Termin składania
dokumentów
31.10.2022 r.
Charakter umowy Umowa o pracę – 1/1 etatu, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych powyżej 6%
Wymagania związane
ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku:

1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

2. co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. obywatelstwo polskie.

 
II. Wymagania dodatkowe:

1. biegła znajomość programów i technik komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych – pakiet Microsoft Office, w zakresie Word i Excel,

2. znajomość obsługi systemu informatycznego SYGNITY,

3. znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie:

a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

b) ustawy o świadczeniach rodzinnych,  

c) ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

d) ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za Życiem”,

e) ustawy o dodatku osłonowym

f) ustawy o dodatku węglowym,

g) ustawy o finansach publicznych,

h) ustawy o samorządzie gminnym,

i) ustawy o pracownikach samorządowych,

j) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

k) ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.

Zakres wykonywanych
zadań na stanowisku
1. organizacja i nadzorowanie pracy prowadzonego działu,

2. systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie zadań działu i przekazywanie jej podległym pracownikom,

3. planowanie pracy działu, przydzielanie zadań, usprawnianie organizacji, metod i form pracy prowadzonego działu,

4. dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich wynikających,

5. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia ,,Za życiem“, dodatku osłonowego i dodatku węglowego,

6. kompletowanie i prowadzenie dokumentacji właściwej dla w/w świadczeń,

7. podejmowanie działań w celu uzyskania niezbędnych informacji służących rozstrzyganiu wniosków,

8. współpraca z innymi pracownikami MOPS w zakresie szybkiego i terminowego załatwiania spraw,

9. organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych,

10. gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym w ustawie oraz odpowiedzialność za ochronę tych danych,

11. zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości,

12. współpraca z księgowością w sprawie wydatków oraz sprawozdań finansowych,

13. opracowywanie pism i innych dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,

14. prowadzenie postępowań w zakresie stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,

15. wydawanie zaświadczeń do Programu „Czyste Powietrze“.
Informacja o warunkach pracy Praca administracyjno – biurowa w siedzibie działu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego – ul. Prusa 3a Skarżysko – Kamienna, stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Wymagane dokumenty 1. List motywacyjny i CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie).

4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).

5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzory dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA
Miejsce i termin
składania dokumentów
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 31.10.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 31.10.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 25  29 129.
Uwagi 1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych,

3. Postępowanie będzie prowadzone przez powołaną zarządzeniem Dyrektora MOPS Komisję w dwóch etapach:

a) etap I – Komisja dokonuje analizy i oceny dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu,

b) etap II - składa się z pisemnego testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej,

4. Kandydaci zakwalifikowani w I etapie, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu postępowania, termin ten zostanie również opublikowany na stronie (mops.skarkam.pl).

5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skarżysko – Kamienna oraz na stronie internetowej MOPS w Skarżysku – Kamiennej.

 

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek

Załączniki do pobrania:

1.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe-wersja PDF

2. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych-wersja PDF

3.Kwestionariusz osobowy -wersja PDF

Załączniki

Powiadom znajomego