W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynowanie działań komórek organizacyjnych Urzędu, a w szczególności:
1) W zakresie organizacyjnym: a) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ich rejestrów, b) koordynowanie procesu przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji publicznej, e) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu, d) prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu miasta, e) opracowanie zasad postępowania dotyczących nabycia masy spadkowej przez Gminę Skarżysko-Kamienna,
f) podejmowanie działań związanych z przejęciem spadku, g) przygotowywanie informacji na temat składników masy spadkowej, h) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendów ogólnokrajowych i gminnych, i) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i odpowiedzialności cywilnej Urzędu, j) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi oraz informacją wizualną w Urzędzie, k) prenumerata prasy i czasopism oraz zakup publikacji dla potrzeb Urzędu, I) prowadzenie i bieżąca aktualizacja centralnych rejestrów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta, m) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów umów i porozumień, n) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy, o) obsługa organizacyjno-administracyjna Zespołu Obsługi Prawnej, p) prowadzenie rejestru biletów jednorazowych. q) zapewnienie zastępstwa obsługi sekretariatu Prezydenta Miasta i Zastępców Prezydenta.
2) W zakresie obsługi interesanta i kancelarii ogólnej (symbol OR): a) prowadzenie biura obsługi interesanta i kancelarii ogólnej oraz koordynowanie obiegu dokumentów w Urzędzie, b) koordynowanie poprawności działania systemu elektronicznego obiegu dokumentów, c) doręczanie na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej pism i przesyłek urzędowych.
3) W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego : a) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miasta, b) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie.
4) W zakresie administracyjno-gospodarczym: a) wykonywanie zadań koordynatora ds. dostępności, b) prowadzenie spraw z zakresu zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku Urzędu Miasta, c) zarządzanie budynkiem Urzędu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowym i i ogólnoużytkowymi, d) zlecanie remontów kapitalnych i bieżących budynku Urzędu, e) zapewnienie utrzymania czystości i porządku wokół i wewnątrz budynku Urzędu, f) gospodarka taborem samochodowym, g) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu oraz gospodarka składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującego się w budynku Urzędu,
Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. zamówień publicznych należy: 1) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi, 2) przygotowywanie i modyfikacja wewnętrznych unormowań w zakresie realizacji zamówień publicznych, w tym: a) zasad realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta (także zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. I pkt. I ustawy - Prawo zamówień publicznych), b) regulaminu pracy komisji przetargowej, c) obiegu dokumentów przy realizacji zadań objętych ustawą Prawo zamówień publicznych, d) innych dokumentów, pism dotyczących zmian w obowiązujących przepisach objętych ustawą Prawo zamówień publicznych.
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych; 4) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jakie Gmina Skarżysko-Kamienna przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, 5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, 6) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z prowadzonej działalności, 7) wykonywanie innych czynności i prac związanych z funkcjonowaniem zamówień publicznych w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych: Sekretarza Miasta, Prezydenta Miasta i jego Zastępców, 8) przeprowadzenie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 9) przechowywanie dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 10) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
Ewidencje i rejestry prowadzone przez Wydział Organizacyjny
Rejestr skarg i wniosków (częściowo jawny).
Rejestr upoważnień udzielanych przez Prezydenta Miasta (jawny).
Rejestr pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta (jawny).
Ewidencja porozumień (jawna).
Ewidencja umów zawieranych przez Wydziały Urzędu Miasta (jawna).
...