W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Zarządzenie nr 75/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Prezydenta Miasta Skarżyska - Kamiennej
z dnia
w sprawie zatwierdzenia Regulaminu świadczenia przez Gminę Skarżysko-Kamienna usługi przewidzianej do realizacji w "Programie usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Skarżysko-Kamienna na lata 2016-2032" polegającej na usuwaniu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna oraz wzoru wniosku o sfinansowanie wywozu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonej na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna
Status obowiązujące

Załączniki

Powiadom znajomego