Lead
ZESPÓŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
podlega bezpośrednio pod Sekretarza Miasta
Do zadań Zespołu Zamówień Publicznych należy:
1) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi,
2) przygotowywanie i modyfikacja wewnętrznych unormowań w zakresie realizacji zamówień publicznych, w tym:
- zasad realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta (także zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 4 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych),
- regulaminu pracy komisji przetargowej,
- obiegu dokumentów przy realizacji zadań objętych ustawą Prawo zamówień publicznych,
- innych dokumentów, pism dotyczących zmian w obowiązujących przepisach objętych ustawą Prawo zamówień publicznych.
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
4) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jakie Gmina Skarżysko-Kamienna przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
6) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności Zespołu wg potrzeb,
7) wykonywanie innych czynności i prac związanych z funkcjonowaniem Zespołu w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych: Sekretarza Miasta, Prezydenta Miasta i jego Zastępców,
8) przeprowadzenie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9) przechowywanie dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.