Lead
BIURO RADY MIASTA
Podlega bezpośrednio pod Sekretarza Miasta.
Do zadań Biura Rady Miasta należy:
1) obsługa organizacyjno-kancelaryjna Rady Miasta i jej komisji,
2) obsługa sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji,
3) prowadzenie zbioru protokołów sesji Rady i posiedzeń komisji,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady, interpelacji i wniosków,
5) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
6) prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych Gminy,
7) obsługa organizacyjno-techniczna wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy,
8) realizacja zadań wynikających z obowiązku przekazywania uchwał do wojewody, regionalnej izby obrachunkowej oraz do redakcji wojewódzkiego dziennika urzędowego,
9) prowadzenie terminarza spotkań przewodniczącego Rady i komisji,
10) przygotowywanie wyborów ławników do sądu,
11) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Rady na działalność Prezydenta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
12) koordynacja działań Młodzieżowej Rady Miasta,
13) przygotowanie oraz pomoc w przeprowadzeniu wyborów do Młodzieżowej Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej.