W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Rzecznik Prasowy

XML

RZECZNIK PRASOWY - Izabela Szwagierek
tel. 41 25 20 108
e-mail: i.szwagierek@um.skarzysko.pl

Do zadań Rzecznika należy:

1)     obsługa i prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną gminy,

2)     informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Prezydenta i urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych

3)     towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp.

4)     organizacja i obsługa konferencji prasowych i spotkań kierownictwa Urzędu z przedstawicielami mediów,

5)     przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane do Prezydenta w trybie ustawy Prawo prasowe,

6)     przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych),

7)     prowadzenie Informatora Samorządowego „Skarżysko-Kamienna – miasto na szlaku” w mediach drukowanych i elektronicznych,

8)     stałe aktualizowanie strony internetowej Urzędu Miasta www.skarzysko.pl w informacje z działalności prezydenta miasta, Urzędu Miasta i jednostek podległych),

9)     współpraca z kierownictwem urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu;

10)  opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko urzędu w dyskusjach prasowych,
w radiu i telewizji,

11)  udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Prezydentowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej,

12)  analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowanie dla prezydenta zbiorczych analiz publikacji krytycznych,

13)  podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Prezydenta, urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie – w granicach upoważnienia - odpowiedzi na krytykę i interwencje w mass mediach,

14)  przygotowywanie uroczystych pism i druków okolicznościowych (w tym listów gratulacyjnych, dyplomów, podziękowań, zaproszeń),

15)  opracowanie sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta w tym wprowadzenie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,

16)  prowadzenie uroczystości i imprez znajdujących się w kalendarzu Urzędu Miasta.

Brak artykułów