Rzecznik Prasowy
XMLRZECZNIK PRASOWY - Izabela Szwagierek
tel. 41 25 20 108
e-mail: i.szwagierek@um.skarzysko.pl
Do zadań Rzecznika należy:
1) obsługa i prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną gminy,
2) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Prezydenta i urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych
3) towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp.
4) organizacja i obsługa konferencji prasowych i spotkań kierownictwa Urzędu z przedstawicielami mediów,
5) przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane do Prezydenta w trybie ustawy Prawo prasowe,
6) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych),
7) prowadzenie Informatora Samorządowego „Skarżysko-Kamienna – miasto na szlaku” w mediach drukowanych i elektronicznych,
8) stałe aktualizowanie strony internetowej Urzędu Miasta www.skarzysko.pl w informacje z działalności prezydenta miasta, Urzędu Miasta i jednostek podległych),
9) współpraca z kierownictwem urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu;
10) opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko urzędu w dyskusjach prasowych,
w radiu i telewizji,
11) udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Prezydentowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej,
12) analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowanie dla prezydenta zbiorczych analiz publikacji krytycznych,
13) podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Prezydenta, urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie – w granicach upoważnienia - odpowiedzi na krytykę i interwencje w mass mediach,
14) przygotowywanie uroczystych pism i druków okolicznościowych (w tym listów gratulacyjnych, dyplomów, podziękowań, zaproszeń),
15) opracowanie sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta w tym wprowadzenie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
16) prowadzenie uroczystości i imprez znajdujących się w kalendarzu Urzędu Miasta.
Brak artykułów