WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I KADR
Sekretarz Miasta - Bernard Antos
tel.: 41 25 20 103
e-mail: b.antos@um.skarzysko.pl
Wydział Organizacyjny i Kadr realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
1. Referat Kadr, Szkoleń i BHP:
a) Kierownik Referatu- Małgorzata Styczeń, tel 41 25 20 107, e-mail: m.styczen@um.skarzysko.pl
b) stanowiska do spraw pracowniczych,
c) inspektor ds. BHP
2. Referat Organizacyjny:
a) Kierownik Referatu- Agnieszka Mikołajczyk, tel 41 25 20 150, e-mail: a.mikolajczyk@um.skarzysko.pl
b) archiwista,
c) stanowiska do spraw obsługi interesantów i kancelarii ogólnej,
d) goniec.
3. Referat Administracyjno-Gospodarczy
a) Kierownik Referatu- Ryszard Kaleta, tel.: 41 25 20 109, e-mail: r.kaleta@um.skarzysko.pl
b) stanowiska ds. administracyjno--organizacyjnych
b) konserwator,
c) robotnicy gospodarczy.
4. Wieloosobowe stanowisko do spraw zamówień publicznych.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Kadr należy zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynowanie działań komórek organizacyjnych Urzędu, a w szczególności:
1) W zakresie organizacyjnym:
a) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ich rejestrów,
b) koordynowanie procesu przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
e) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
d) prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu miasta,
e) opracowanie zasad postępowania dotyczących nabycia masy spadkowej przez Gminę Skarżysko-Kamienna,
f) podejmowanie działań związanych z przejęciem spadku,
g) przygotowywanie informacji na temat składników masy spadkowej,
h) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendów ogólnokrajowych i gminnych,
i) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i odpowiedzialności cywilnej Urzędu,
j) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi oraz informacją wizualną w Urzędzie,
k) prenumerata prasy i czasopism oraz zakup publikacji dla potrzeb Urzędu,
I) prowadzenie i bieżąca aktualizacja centralnych rejestrów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta,
m) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów umów i porozumień,
n) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,
o) obsługa organizacyjno-administracyjna Zespołu Obsługi Prawnej,
p) prowadzenie rejestru biletów jednorazowych.
q) zapewnienie zastępstwa obsługi sekretariatu Prezydenta Miasta i Zastępców Prezydenta.
2) W zakresie obsługi interesanta i kancelarii ogólnej (symbol OR):
a) prowadzenie biura obsługi interesanta i kancelarii ogólnej oraz koordynowanie obiegu dokumentów w Urzędzie,
b) koordynowanie poprawności działania systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
c) doręczanie na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej pism i przesyłek urzędowych.
3) W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego :
a) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miasta,
b) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie.
4) W zakresie administracyjno-gospodarczym:
a) wykonywanie zadań koordynatora ds. dostępności,
b) prowadzenie spraw z zakresu zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku Urzędu Miasta,
c) zarządzanie budynkiem Urzędu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowym i i ogólnoużytkowymi,
d) zlecanie remontów kapitalnych i bieżących budynku Urzędu,
e) zapewnienie utrzymania czystości i porządku wokół i wewnątrz budynku Urzędu,
f) gospodarka taborem samochodowym,
g) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu oraz gospodarka składnikami rzeczowymi majątku ruchomego znajdującego się w budynku Urzędu,
Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. zamówień publicznych należy:
1) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi,
2) przygotowywanie i modyfikacja wewnętrznych unormowań w zakresie realizacji zamówień publicznych, w tym:
a) zasad realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miasta (także zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. I pkt. I ustawy - Prawo zamówień publicznych),
b) regulaminu pracy komisji przetargowej,
c) obiegu dokumentów przy realizacji zadań objętych ustawą Prawo zamówień publicznych,
d) innych dokumentów, pism dotyczących zmian w obowiązujących przepisach objętych ustawą Prawo zamówień publicznych.
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
4) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jakie Gmina Skarżysko-Kamienna przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
6) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z prowadzonej działalności,
7) wykonywanie innych czynności i prac związanych z funkcjonowaniem zamówień publicznych w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych: Sekretarza Miasta, Prezydenta Miasta i jego Zastępców,
8) przeprowadzenie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9) przechowywanie dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
10) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.