Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna

ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
fax  41 252 02 00

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl
www.skarzysko.pl

NIP 6631823843
REGON 000516175

Prezydent

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść


Prezydent Miasta Skarżyska-Kamiennej - Konrad Krönig




Foto prezydent kronig



Informacje ogólne


Konrad Krönig - urząd Prezydenta Skarżyska-Kamiennej objął mając lat 31; menedżer i samorządowiec, absolwent studiów administracyjnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Polsko- Amerykańskiej Szkoły Biznesu Central Connecticut State University i Politechniki Krakowskiej.


Radny Rady Miasta Skarżyska- Kamiennej w kadencji 2006 - 2010 oraz 2010- 2014.


Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w sektorze prywatnym, publicznym oraz pozarządowym. W swojej pracy zawodowej związany jako dyrektor z kilkoma wiodącymi na rynku prywatnym firmami, były konsultant sieci Enterprise Europe Network oraz menedżer ds. usług proinnowacyjnych w Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Kielcach


.


Przyjęcia Interesantów


Przyjęcia interesantów odbywają się w każdy ostatni piątek miesiąca od godz. 10.00 do godz. 14.00. I piętro, pok. 116

Kontakt


Tel: +48 41 25 20 100
Fax: + 48 41 25 20 200
e-mail: prezydent@um.skarzysko.pl

 


Kompetencje Prezydenta Miasta

  1. Kierowanie bieżącymi sprawami miasta,
  2. Reprezentowanie miasta i urzędu na zewnątrz,
  3. Wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  4. Wydawanie decyzji i postanowień w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  5. Pełnienie funkcji zgromadzenia wspólników w jednoosobowych spółkach Gminy,
  6. Informowanie mieszkańców miasta o założeniach projektu budżetu, kierunkach polityki społecznej i gospodarczej oraz wykorzystywania środków budżetowych,
  7. Ogłaszanie budżetu miasta i sprawozdań z jego wykonania,
  8. Przedkładanie Radzie projektów uchwał,
  9. Przedkładania Wojewodzie Świętokrzyskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał podejmowanych przez Radę,
  10. Dokonywanie podziału zadań, kompetencji i odpowiedzialności, a także rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy Zastępcami Prezydenta, Skarbnikiem i Sekretarzem,
  11. Współpraca z Radą i jej komisjami,
  12. Wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych,
  13. Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań obronnych przez urząd i jednostki organizacyjne gminy,
  14. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
  15. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Prezydenta w przepisach szczegółowych.

 
Prezydent sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością urzędu i koordynuje działania:

  1. Urzędu Stanu Cywilnego,
  2. Biura Obsługi Prawnej,
  3. Stanowiska do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
  4. Samodzielnego Stanowiska do spraw Audytu Wewnętrznego
  5. Pełnomocnika do spraw Informacji Niejawnych
  6. Administratora Bezpieczeństwa  Informacji.


W czasie nieobecności Prezydenta jego obowiązki pełni Pierwszy zastępca Prezydenta. Zakres zastępstwa sprawowanego przez Pierwszego Zastępcę rozciąga się na wszystkie czynności należące do Prezydenta.

W czasie nieobecności Prezydenta oraz Pierwszego Zastępcy Prezydenta obowiązki Prezydenta pełni Drugi Zastępca Prezydenta. Zakres zastępstwa sprawowanego przez Drugiego Zastępcę rozciąga się na wszystkie czynności należące do Prezydenta.

 


 


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij