W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

URZĄD MIASTA w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 18 
26-110 Skarżysko-Kamienna

tel.  41 252 01 00  
       41 252 01 01

e-mail: poczta@um.skarzysko.pl

 

elekt. skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka

 

NIP 6631823843
REGON 000516175

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Dodatków Mieszkaniowych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne):

1. Obywatelstwo polskie.

2. Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, prawo, administracja lub innym umożliwiającym wykonywanie zadań na tym stanowisku.

3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o dodatkach mieszkaniowych, Prawo energetyczne, Kodeks postępowania administracyjnego, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. 

2. Umiejętność interpretowania przepisów prawa oraz ich stosowania.

3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, obowiązkowość, dyspozycyjność.

4. Doświadczenie na podobnym stanowisku.

5. Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.

 
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:

1.Przyjmowanie wniosków i deklaracji o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
2.Przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku energetycznego.
3.Przygotowywanie decyzji o przyznaniu/odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego/dodatku energetycznego.
4.Analiza wykazu osób zadłużonych otrzymanych od zarządców.
5.Przygotowywanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty dodatku mieszkaniowego w przypadku nieopłacenia przez osobę uprawnioną przypadającej na nią części opłat oraz w innych przypadkach wymienionych w ustawie.
6.Prowadzenie komputerowej ewidencji osób ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego/dodatku energetycznego.
7.Sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych/dodatku energetycznego.
8.Sporządzanie sprawozdań z zakresu dodatków mieszkaniowych/dodatków energetycznych.
9.Ponoszenie odpowiedzialności za wszystkie redagowane i podpisywane przez siebie pisma.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Warunki pracy:

Liczba lub wymiar etatu: 1,0.

Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej ul. Sikorskiego 19.

Wynagrodzenie: zgodnie z Zarządzeniem Nr 12/2018 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej z  dnia 25 maja 2018 r. w sprawie: ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej, szkolenia, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy,

-bezpieczne warunki pracy na stanowisku, które znajduje się na parterze budynku,
- budynek piętrowy, wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowaną dla wózków inwalidzkich (na parterze). 

 
Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:

1. Podpisany list motywacyjny,

2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),

3. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach,

4. Oświadczenie dotyczące danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia,

5. Podpisane oświadczenie kandydata zawierające klauzulę wynikającą z art. 233 k.k.: o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii,

6. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze dotyczące niniejszego ogłoszenia.

7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Dokumenty z adnotacją „Konkurs na stanowisko urzędnicze w Dziale Dodatków Mieszkaniowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej" należy składać w terminie do dnia 5 marca 2021 r. do sekretariat – pokój nr 1 I piętro lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej ul. Sikorskiego 19 26-110Skarżysko-Kamienna.

Dodatkowe informacje:

Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

Uwaga:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej. Kontakt z inspektorem Ochrony Danych w Ośrodku pod adresem e-mail: sylwia@mops.skarkam.pl
2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania powierzonych w procesie rekrutacji danych osobowych zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik do ogłoszenia.
3. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailem.
4. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Komisja rekrutacyjna wyznaczy termin i miejsce.
5. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne – podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
6. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
7. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
9. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Miasto Skarżysko-Kamienna, e-mail: https://bip.skarzysko.pl/,  na tablicy ogłoszeń.

Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (41) 25 29 132.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej                      
Marzanna Łasek    


Załączniki:

1) Ogłoszenie o naborze w wersji PDF

2) Kwestionariusz osobowy

3) Klauzula RODO rekrutacja

Załączniki

Klauzula RODO pdf, 195 kB

Powiadom znajomego